welcome to vEnUsdAyYeaH.blOgsPot.com.dUnIaimPiAnAkUini.CuTE+cOmEl=girl.hikhik ^_^
TINGGALKAN JEJAK ANDA DI SINI

Rakan-rakanku...

Sunday, August 28, 2011

Menjelang nk rayaaa......

Lagi sehari kita dah nk raya kn kawan-kawan. Nape la aku dah x epy nie. Dulu-dulu zaman kebudakan epy aje aku nie, mane tidak... org nk bg duit raya... TAPI sekarang... huhuuhuhu.. aku pulak yg kena bg duitt raya... kamon ar.... aku muda lagi kot.... patut nya aku msih layak dpt duit raya... menandangkan aku yg msih tiada pendapatan nie kan kan... hehe.. Pening pulak kepala aku memikirkan duit....

baget aku:

  • ank saudara 14 org....
  • sorang RM2 (cukup kot)hehehe...
  • total=RM28...
masak le kalau sorang RM5 ringgit.....

Nie baru family..kalau saudara mara.... wah.!!!! bankrup aku...nie yg xsuka nie... (berangan)

Bila dah besar-besar cmnie.. nikmat hari raya tu... dah x bermakna dah...lagi-lagi aku yg beraya kat KL nie... abg aku balik Kg dia.. tinggal la along and alang... kalau along balik KG.... tnggl la alang... wah!!! xbestnya....
sedihkan mengenangkan nasib aku yg beraya di KL nie..
kawan-kawan lak kbykkan beraya kt KG dorg...sunyi sepi la KL nie....

Aku ingat raya kali nie meriah la cikit tp tgk keadaan sama je mcm tahun sudah-sudah....
walau camner pon aku amat bersyukur coz masih mpunyai family... bagi mereka-mereka yg xada family tu....
aku amat bersimpati.. ble malam raya je... msti dorg sedihkan.. lagi-lagi dengar takbir raya.. wah!!! xsanggup...(berangan lagi)

kad raya????
hahaha...aku amat berterima kasih kpd YB Dato'Sri Ong Tee Keat dan keluarganya...
coz bg kad raya kat aku nie.... seyes aku amat la terkejut...yela kawan-kawanku mane ada dah bg kad raya nie...lagi-lagi zaman dah maju nie kan... dorg hntar msg je xpon FB...

erm... bila dah menjelang malam nk kat raya nie..... Aku nk wish lagi sekali kat KORANG sume...
selamat hari RAYa
maAf zahiR & bATIn
saje nk wish byk2 kali.. bg happy cikit...

p/s dr aku: kpd mereka-mereka yg balik kg tu... berhati-hati di jalanan okey..!!!
Jangan sekali-kali memotong barisan kalau x yakin okey....!!!
jaga duittt.. itu penting memandangkan raya nie... byk la pulak duit di tangan kan....!!!!
itu je la kot... kalau korg nk dtg raya rumah aku jgn lupa bwe duit raya k...!! (duit raya utk aku)

salam....

Friday, August 26, 2011

really miss to post........


misssssss u soooo much... aku teramatla bz smpai xada masa nk post2 blog nie...
hari nie aku tergerak hati nk post la pulak...
berita yg amat gembira aku dah mula bcutiiiiiiii semester... n cuti raya lagi...=.=
kwn2ku sekalian...
raya kali nie aku bersederhana je...
mklum la... mcm2 dah mnimpa..
menandangkan daddyKU yg sakit sekarang..
kami akn braya di KL saje...
wahai saudara2ku jemput la dtg beraya ye...
Dgn ini Sy sbagai owner blog EYDA DAYYEAH
ingin mengucapkan...

SELAMAt HAri RaYA
MAaf ZAhir& BaTIN..
moga raya kali nie kita berjumpa..
mulakan hidup yang baru.


lagu amy mastura khas utk korg......

Setahun sekali syawal datang lagi
Menyatu kembali
Setahun sekali indah tak terperi
Hari yang di nanti
Hingga tak terbilang saat pertemuan
Antara kita menjalin rasa

Nada-nada riang wajah-wajah tenang
Di hari mulia
Kunjung-berkunjungan salam-bersalaman
Membina ikatan

Kita bersaudara di bumi yang sama
Tiada perbezaan dirasa

Setahun hanya sekali
Akan tiba akan pergi
Hari raya hari bahagia
Setahun hanya sekali
Ia datang ia pergi
Namun kenangan di hari raya
Bersemi dalam hati


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...