welcome to vEnUsdAyYeaH.blOgsPot.com.dUnIaimPiAnAkUini.CuTE+cOmEl=girl.hikhik ^_^
TINGGALKAN JEJAK ANDA DI SINI

Rakan-rakanku...

Wednesday, June 30, 2010

KAmi prihatin


di dalam,
kandungan ibuku tersayang..
amannya kurasakan
degupan jantungmu,jantungku..
irama penuh syahdu..
ku ingin rasai kehangatan pelukan
belaian kasih sayang
ku jaga kau di hari tuamu
andai panjang usiaku..
namun hanya harapan tanpa suara..
di dunia cuma seketika
jasad kaku di baluti kertas usang..
terbiar bagai sampah terbuang
dimanakah ibu dimanakah ayah..
bonekakah atau manusia
anak tidak berdosa menjadi mangsa
oleh hawa nafsu yang serakah..







Wednesday, June 16, 2010

mEmori 6 june

bez tol tarikh nie...
selamat pgantin baru syila & amir..

eyka, tiqah,aKU,diana n nada....

nk tgkp pic pgantin jao sgt so, alang2 tgkp pic wat kenangan tol x..??? hikhik.. nice ..


syila& amir

aku kena cuap lak.. hahaha..
tq gat bfday aku... wlaupon dah tlewat shari .hik
^_^




eyka,nada,syila,akU n tiqah....
akhirnya selesai jgk majlis..
syila tdk ku sangka antara kte ko dlu yg mninggalkan zaman bujang.hikhik
moga bhagia ke akhir hayat... amin..



Lirik Hilangnya Cintamu - Filianti Vlee (Ost Lagenda Budak Setan )

Bila cinta kini.
Tak lagi bermakna
Yang ku rasa kini
Hanyalah nestapa
Ditinggalkan cinta masa lalu

Dulu kau tawarkan
Manisnya janjimu
Yang ku sambut itu
Dengan segenap hatiku
Bila engkau pergi
Tinggalkanku

Hilangnya cintamu
Menusuk hatiku
Ternyata memilih
Cinta yang fana

Perginya dirimu
merobek jantungku
Hingga ku terjatuh
Dalam harapan

Hilangnya cintamu
Menusuk hatiku
Hingga ku terjatuh
Dalam harapan
Uuu...
Dalam harapan





bez tol g tgk ari2... ^_^
lalalalalalalalalala....

Saturday, June 5, 2010

BfDaY giRL...

4june...
hari nie ,aku dah xsnggup nk tnggu lagi.aku harus jmpe jgk.. aku tkt 1 ari nnti aku akn kcewa..kcewa krna d...
ak xsnggup bila itu tjadi...aku xmau smpai ada yg mare2 aku or mgata aku..aku tpaksa wahai maxis ku yg ttonggak... aku tpaksa mbiarkan engKO sepi tanpa pangilan..bkn aku pinta jadi bgini.. kO harus mmahami diriku ini..diriku yg tdk bduit ini.. aku tpaksa mhitung hari demi hari untuk mcari se'sen duit.bgitu sUshnya hidupku ini.huhuhuhu.. maka, hari nie aku dgn 'E' mlangsaikan hutang yg ttonggak itu..
ohh... betapa leganya hatiku ini...RM200.. bkn jmlh yg skit bgku.. tapi utkmu maxis aku sanggup mbyrnya... huhu...

pas2 aku bjalan n bcadang ingin mnonton wayang... tapi mlangnya tiket hanya ada pukul 4 saje.
aku pon lepak minum dulu... dahaga la bcerita.. hikhik..
duduk punya duduk... aku d kejut kan dgn kek muffin kecik... hahaha...mmbr aku si 'E' nie... letak lilin.. siap nynyi lagu epy birthday lagi.. btapa malunya aku d perlakukan sperti zaman aku bdk2 dlu.. hikhik..
tapi aku tharu sgt.ad jgk yg mgingati bfday aku...hahaha
eee... skjap ye.. arinie 4 hb la... bfday ak 5 hb...erk.. tsalah tarikh nie.... oh tIdaK..!!! hahaha.. erm... si 'E' nk jd org ptama la pulak... hik.... tapi tidak mgapa.. aku suke... =)

aku tringin sgt nk tgk Lgenda Bdk Setan..jadi tanpa mbuang masa aku mgajak la mmbr akU nie g tgk wyg...
fuh... seb bek tiket byk lagi...erm.. citer d best... kisah cinta kan.. ayu & kasyah..erm.. citer nie same dgn novel . so, aku tau la jln citernya. erm.. pada part yg sedih 2...aku xsangka teman sblahku mnangis... sedih tol d.. hik..

hampir pukul 7 aku pulang ke rumah,sukanya aku hari nie...


5 June..

oh tarikh nie..xsabar aku mnunggu..pagi2 lagi aku mandi..
erm aku dpt pangilan tfone dr akak aku yg mgajak aku kluar jln2... aku tanpa bfikir panjang ..ikut sahaja la... rezeki jgn d tolak...haha.. aku bsiap awl lagi.. coz bsemangat hik..
pagi2 abg aku dtg dgn bini d,yg paling penting ank saudara aku dtg skali.. 'aZwa' comelnya d...
kami bsembg2.. pas2 akU terus pergi coz akak aku dah sampai depan rumah...
tanpa aku tau d mana harus dituju..aku bdiam diri saja dlm keta..tanpa aku sedar...
keta sudah bhenti kat 'Vitoria Station'.. APA??? mkn kt sni.. fuh....
first time beb mkn kt sni... mrasa jgk la...ish2... merasa jgk la d layan mcm org kaya.. hahaha..
mcm mkn kt hotel... sumenya d bantu oleh pkerja dorg..mkn steak.. huhu... hihik.dsebabkan itu .. mkanan xabis.. kan mbazir..dah la.. RM423 plak 2 harganya.....
seb baik org blanja... maaf ye x habis..... <*_*>..







ktorg teruskan pjalanan ke.. ke.. "Klcc".. oh.. pergi sini rupanya... hik.=)
sampai d sane,aku jadi xsedap bdn.. sakit tol perut nie.. myb kerana air yg aku minum td sudah bkerja kuat... mhancurkan daging yg aku mkn td.. huhu.. TIDAK..!! knp kt sni lak sakitnya...
tapi aku buat biasa saje la...erm... nk watper kt sni kami jd cam org xad tujuan lak.. dah la dok tgh2.. org lalu lalang pulak 2, ank2 laki yg ramai n mcm ragam 2,dgn keadaan aku lagi oh .. tidak.. kte harus wat kputusan skrg...
maka, dgn sepakat ktorg pergi naik tgkt 4 yg jual bju sukan...erm.. sekali lagi akak aku mhabiskan duit d mbeli baju. hik. aku tdk ktingalan mbeli jgk tapi akak aku byr le.. terima kasih.. sonok.hik..bju 'Puma' yg aku pilih...2 je yg ada .hik.. kami jln sampai jmpe ais cream.. wah sedapnya...kami pon beli sorg 1..
tringin nk jln kt tgh2 jambtn klcc 2... kami pon pergi la.. tapi sayang, tiket habis. huhuhu...
xper len kali je la...bkn nasib kami agaknya..

kami pon mnuju ke kereta untuk pulang. ank saudaraku telah jmpe duit rm 10.. btapa hutungnya d hari nie.. rezeki... ambik je la...

aku sangkakan pulang , tapi tidak sebnarnya..kami pergi ke kubur.. coz mdengar khabar berita tntg kematian ank menantu bekas tuan rumah akak aku dlu...erk. btul ker aku citer .. maaf kalu slh fakta. hik..pastu kami g mkn.. lapo pulak.. mkn la roti canai.. sedap.. hik..

destinasi sterusnya adalah blik rumah... huhu.. pukul 7 jgk aku sampai rumah.. panjang tul pjlanan.Aku d kejut kan lagi dgn hadiah.. oh terharunya..... aku dpt hadiah jgk akhirnya.. ramai jgk yg sayang kat aku ye...muah.. aku sayang family aku...muah.muah.muah.


hadiah nie faeez .. tq =)


hadiah nie alang aku (feeda) bg.. love u..=)

hadiah nie dari Fateeh,Fareed,Faeeq n Fareez bg..
cyg u all la....



wah.. sonoknya taun 2010 nie.. bfday yg best..!!! tq alang..coz mjadi hari ini paling BESt.!!
muah.. hik...
kpda.mmbr2 rapat n FB.. tq so much 4 the wish.. i love u all.. u are frend forever.. muah.. hik.
terima kasih sume... =)





Tuesday, June 1, 2010

konsert melodi cinta ROSSA 29/05/10


nie tiket aku...


wow.. bez tol dgo Rossa nynyi live... ramai jgk yg hadir dlm 4000 org...
penh jgk la.. kat Stdium Bkt Jalil..akU pergi dgn ank saudara aku (ayed) and alang (feeda).
ktorg smpy dlm kul 7.45 minit.. org dah ramai bratur.ish pelik jgk aku kn dah ada no tapi knp nk bratur...tapi xper la....
akU dok sorg je coz tiket bbeza... aKu dok kt ats skli...bosan tol.dok tgh2 antara dua org couple n family.. tapi xper kerana rossa aku brani kan jgk diri...

nie pic sblm konsert...

ramai btul yg bratur d luar ..
keadaan di luar stadium



nie dlm stadium..


begini la keadaan sblm konsert..
pastu ktorg tunggu rossa muncul....
malangnya ak xdpt nk tgkp pic dkt..
coz ak dok jauh sgt....



nie pic first rossa kluar.. cntik tol bju d...
maaf pic x bape jelas..

time nie rossa nynyi dgn ST12..
Rossa beri bunga kpd Datin Rosmah Mansor...

time nie Rossa nynyi dgn Aizat..

ramai jgk pmint rossa..
aku antara sorg yg hadir dlm nie.. hahaha
xsangka..

erm.. ada byk pic sbnrnya tapi xbp cntik la..
nie je yg dpt aku kongsi.
sonok kan..
Tarikh nie amat bmakna bg akak ak.. 29/05/10..
coz tarikh nie jgk adalah ulang tahun hari jadi d.... amat bmakna...
moga d gembira , panjang umur ,murah rezeki..... amin...
terima kasih jgk krn mnyayangi adkmu ini
dan terima kasih sekali lagi krna blanja..
SAYANG alang selalu n selamanya...





Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...