welcome to vEnUsdAyYeaH.blOgsPot.com.dUnIaimPiAnAkUini.CuTE+cOmEl=girl.hikhik ^_^
TINGGALKAN JEJAK ANDA DI SINI

Rakan-rakanku...

Tuesday, December 28, 2010

masanya SUDAH Tiba.. bkn hampir sekali.. huh

korikulum: LULUS!!
asrama: DAPAT.!!!!
daftar: mcm biasa juz yuran byr di PEJABAT MARA!!
result:sedang menanti.. YE.. AKU AMAT2 MGHARAPKAN KEAJAIBAN BLAKU..
moga2 keadaan baik2 saje..
aku: hanya mnunggu dan tetap terus menunggu.
kawan: aku harap korang tetap sokong aku..
OKEY.!!!
:minimo_03:
skarang aku cuma perlu cool je..
jgn tkejut pulak nanti..
amin..

Thursday, December 23, 2010

sgt GERAM..

Dah lame aku berSABAR..
eeeee... np la dgn BROADBAND aku nie..!!!!!
lembab semacam..
xada mood aku nk cerita.
tapi arinie.. aku rasa nk gtau sume org...
ANK SAUDARA AKU dpt 8A...
hahaha.. mkcu BANGGA dgn ko Aqila SHAHRIR..


:minimo_05::minimo_05:

Thursday, December 9, 2010

kebimbangan

aku sedang memikirkan...
apa akn TERjadi nanti..
OH TIDAK.!!!
result
SEM3
yg memgembirakan @ MENYEDIHKAN..
aku takut menangis.
kerna
tangisan itu adalah keLEMAHAN.
ia kelemahan bg setiap manusia.
tp disebalik tangisan
manusia menjadi tabah.
dan terima dgn hati yg reda.
adkah aku akn jmpe lagi teman-teman aku.????
ataU sebaliknya aku ditinggalkan.
sunyi.
Ya.
aku akui.
tp sunyi itu mbawa ktenangan abadi.
.
.
.
.
.
.
argh.. aku runsing skrg..
isnin
selasa
rabu
khamis
jumaat
sabtu
ahad..
oh tidak..!
semakin hampir..
kita tunggu je keputusannya nanti..


*erm.. korg phm ker apa aku tulis nie.. argh.... runsingnya..............

Tuesday, December 7, 2010

Seandainya kau tahU...

Kepada dia yang aku cintai
Sejak berkenalan dgn kau sehingga kini.
terdapat byk kata-kata yang ingin aku ucapkan
namun... aku tak dpt mencari titik permulaannya..
perasaanku...di harap dpt terus sampai kepadamu..
melalui kerinduanku ini.
:puteh_2:
kau sering memandang ke tasik
seolah-olah memikirkan sesuatu..
menyebabkan aku jauh ketinggalan di belakang

aku tak pernah walau sekali memahami perasaan kau itu.
:puteh_25:
Aku seringkali meneka hati kau untuk ketahui
Adakah kau mencintaiku hari ni berbanding semalam..??
:puteh_11:
Pada saat aku melayani persoalan bahawa aku tidak secocok denganmu..
kau akn hadir lalu berkata tidak pernah terlintas difikiran berkata begitu..
sesungguhnya aku ikhlas bersamamu.
:puteh_19:
Dengan jatuh cinta pada kau,aku telah menjadi seorang pengecut...
Dengan jatuh cinta terhadap kau, aku telah menjadi Aku.

:puteh_29:Mengapa setelah kehilangan Kau baru aku sedar:puteh_24:
bahawa aku sangat sukakan kau..


Kau telah membuat aku sukakan kau secara menyeluruh
termasuk jua diriku sendiri.

meskipun sering bertengkar
namun inilah salah satu-satu faktor pengantaraan kami berdua
:puteh_9::mWekk:
harap-harap kau berada di salah satu sudut di dunia ini...
menerima perasaanku seadanya yang berterbangan di langit.
:mKanta:
mencintai dan dicintai
mungkin memerlukan kesengsaraan yang sama berat di pikul?
hanya kau kini yang masih sengsara demi aku yang diulit bahagia.

I love you forever
daripada aku yang mencintai kau.
:mLove:

Friday, December 3, 2010

kenapa nie................???!!!!!


:puteh_10:
kenapa...kenapa..kenapa..??
xmungkin la.........jgn la uji aku cam gini...

:mSurrender: aku mgaku klh.... pulihknlah aku kepada sedia asl...
knp aku xdgr nie.. suara kalian slow sgt di telinga aku.....
huahua:mCry:
aku xmau semua nie.. kenapa dgn telinga aku..
nie ker balasan bile aku kte aku TAK DENGAR...
aku jnji lepas nie aku xnk menipu lagi...
nasib baik sebelah telinga je...
tp seksanya..aku jadi xselesa...
huhu..
nk jmpe doctor takut....... huahua:puteh_21:
telinga aku msk air..
dah nk dkt seminggu nie sakit...
nk wt cmner nie...
HELP ME..!!!

Thursday, December 2, 2010

rabbit Or Arnab

singgAh-singGAh rumah abg aku.
jenguK-jenGuk rabbit.
waHHH...!!! Ankku dah lahir..
dah 2 minggu ye cyg.. np tak bgtau ibu nie..
besar-besar semua ye..
alahai.comelnya cyg..
rindu ibu x..??? ceh.!!! bukan ank aku ler..

ada 3 ekor semuanya.
asl ko nie lain-lain hah...
sp bapak ko nie..???

yg nie manja ckit..
msti rindu dkt ibu kn...
hahaha

kpda makku..
AkU: mak ambik yg nie boleh x..????
bwe dia balik rumah kita..
mak: ko jgn mgada.!!! sape nk jaga dia nnti.. suSah kte nk ke mane-mane...
Aku: ala... huhu...sedihnya.. terpaksa tinggal ko kt sini COMEL..
:minimo_29:

:minimo_30:mari ibu kisS kamu...:minimo_19:
buat kali terakhir..
alahai.. comelnya...
agaknya camner ye kalau ada ank sendiri...
dlm hati " mase kecik je aku cyg dah besar...
nakal++ teruk aku kerjakn.."
hahahaha....

:minimo_13:
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...