welcome to vEnUsdAyYeaH.blOgsPot.com.dUnIaimPiAnAkUini.CuTE+cOmEl=girl.hikhik ^_^
TINGGALKAN JEJAK ANDA DI SINI

Rakan-rakanku...

Sunday, October 31, 2010

ANugErAh bINtANG.. *_*



Tanggal 21.10.2010 amat bermakna dlm hidup aku.
Tiba-tiba aku rasa cuak plak naik ats pentas. cam la aku dpt anugerah bintang popular..
hahahahahaha:13:sgt2 tharu betul...:21: sungguh aku xtipu.. gembira xterkata walaupun aku hanya dpt anugerah perak je.. sgt2 teruja..:03:.

Yang paling best semua kawan-kawan aku yg aku cyg dpt jgk anugerah MAKA KPMB 2...
tahniah kawan2.. tahniah pada diriku juga.. hehe
dan tidak lupa juga kpda pihak kolej yg bg duit kt kami semua yg hadir.... terima kasih byk2:36:.tapi lain kali bg la byk2 cikit ye...
MAK... tgk la....org dpt sijil... wah....bangga kan

Sunday, October 17, 2010

PEPErANGAn bMULA.. xlamE lAGi.!!

Wah.. aku sgt2 bz akhir2 nie..smpai xada mase nk balik umah. arinie bru aku jeguk mak aku.. huhu.. sedih skali..mak aku sggup simpan lauk sedap2 utk msk nk bg aku rase.. rindu tol masakan maK..>>>!!!!
tapi arinie puas hati jgk la. wlaupon esok aku akn pulang ke KPM.. khidupan aku yg mBOsankAn, MeletihkaN, mMeningKAn, mbuat aku bZ slame nie..
tambahan lagi exam yg bkal tiba..!!! ia peperangan akn bmula xlame lagi.. yg akn mnentukan aku dpt bterus lagi ke kpm nie.. sama ada aku bjaya @ sbaliknya.. semua bgantung ats usaha aku.. huhu..
bila dipikir balik apa yg aku dah wat dlm semeStEr nie...^_^
aku rase xada perubah dlm hidup aku... nape ye... aku makin mls di saat2 akhir nie.. korang tolang la aku.. nasihat kat aku yg dgil nie... suo dia rajIn blajar.. buka bukU..bkn main MUKAbUKU...!!!
xtau la wei.. aku salu tgoda dgn bnda2 yg mlibatkan IT nie..tmbhan lagi aku wat blog.. lagi la.. ari2 aku rase nk on9 je.. tapi.. ble nk pOSt xtau nak cerita..
xada pon yg nk bg semangt kt aku suo blajar.. dlu rajin la jgk... myb nie kot punca aku maLAS... opp..s.A.L.a.m...
ada bF pon cam xada je.. dia 2 lagi BZ mmanjang..
salu OT... aku kcian tgk dia.. nk cari wit.. sampai xada masa nk contact aku. kalau jmpe pon boleh dibilang bp kali je.. akhirnya akU dilupakan. dah nasib aku agaknya... tapi xper lupakan pasal cinta2 nie.. bln11 nnti mula lah peperangan aku.. KORANG... doakan aku dan kawan2 aku ye.. moga kami bjaya dan dapat teruskan pgajian... amin~

Sunday, October 3, 2010

AkhirnyA...


sorry cyg lambat..tgk la lain dr yg lain x.???
semuanya gara-gara aku gatal nk pakai eye liner.. tgk la mata aku..
ble dh bjaya di hasilkan.. aku tringat kt eQaa ble dia makeup kn aku dlu.. cam opera cina...
dah la aku nie cam cina.. opp..xadala.. mgarut je..

aku nk kongsi dgn korg pe yg aku rasa hari nie...
sgt2 epy n ske kot... tp ada la jgk time2 aku letih, ngatok, penat n sakit bontot....hahaha..
seyes aku x ske naik motor.... huh..

ingatkan pergi alamanda xjmpe spe2.. tapi jmpe jgk.. hahaha
kebtulan btul.. bak kte edy... dunia nie kecik je..





edy ajar aku cara2 nk tgkp pict guna hp aku sendiri.. malu tol.. hp sendiri pon xtau guna dah dekat 2 tahun setgh dah aku bsama hp ku ini..tgk la hasilnya bbeza x.??? ada la ckit kn.. hik.





nmpk x contra picture nie.. nice+aku ske sgt. tq eDY..^_^


last skali eXternal hard disk yg aku idam2kan smpai jgk di tgn...... hahaha..
syg kt org yg kasi nie.. syg slamenya.. muah..
awk baik sgt hari nie..
sblm nie pon baik jgk ..
hehe..

ada BRAN???

hari nie mmg knangan yg aku ingat smpai ble...
lawak,takut,sonok pon ada..
smuanya bmula time ain dtg bilik aku..
kami mmg seyes kot nk pergi umah nura tp prob nk pergi umah dia..
kt shah alam kot...cube korg bygkn kami kt beranang nk ke shah alam dlm kul 4ptg pastu kena balik ke hostel dlm kul 8 mlm nie jgk..... koRG ad bRAN x...???? hahaha.. itu yg ktorg bincangkan...
koRG agak2 kami pergi x rumah dia..????
kalu di ikutkn hati dan kselamatAN kami.. kami xmau... tapi semuanya demi nura.. coz syg dia la nie kami pergi.. hahaha.. ada lak cm2.. kami dah janji nk dtg.. kami msti dtg pnya....

antara plan kami...
1. letak kad iD kt dpn pastu kalau lewat suruh org lain ambkkan kad.... tapi sape yg nk mintak tolg.. (X)
2.ckp je la kte buat asgmnt blik lewat ckit...letak kad hijau je.. (/)
3. ikt jln blakang kalau lewat tido rumah nura.(X)


dgn tekad kami dan sepakat kami a.k.a (aku,nurul dgn ain) .... kami pergi jgk rumah dia.. tp kami tpaksa mnipu..semuanya kami tawakal... niat kami xadalah jht sgt juz xkena tmpt je.. haha...
tapi mmg cuak tol la.. time kt pak guard td...cmfident tol kami jwb..tanpa byk soal kteorg dilepaskan...yahoo... tapi camner nk pergi nie...
kami plan nk pergi naik keta.. tapi kereta sewa je la.... hikhik.+_+
tapi kena jgk balik dlm kul 8 mlm nie... ish.. xsempat kot....

HAHAHAHA...
cmfdent je kn.
ain yg epy je..

mantap kan.. tapi camner nk pergi nie.. kami xtau jln kot...huAhuAhuA....
tawakal je la... dgn bantuan ayah nura dan edY.. kami selamat jgk smpai rumah dia..
huh.. mmg jao kot... bygkan 6 kali plaza TOL!!! ish..ish..
dlm kul 6 jgk la kami sampai..

nie la nura... cun kan dia.. ^_^

sebelum kami balik dad nura bg kami peta lagi.. takut sesat maklum la dah nk dkt 8 mlm dah nie..baik btul dad nura.. siap bg kami duit raya, tambg balik dan duit minyak lagi..wah.. untungkan kami dah la bwe balik mkanan lagi.. mmg pakej la.. xsia-sia kami dtg kn...
tp maaf la pakcik.. kami tsesat sikt kami x ikt pon jln yg pkcik bg nie.. kami balik ikt jln kami..erk... ikt jln yg kami tau je.. haha.. smpai la jgk............KPM!!! tp time 2 ujan dah lebat dah... huhu.. camner nk jln kaki balik kpm nie...dah la kereta hantar lewat.. kul 9.40 mlm kot...
bkn sperti yg di rancangkan...memandangkan hujan lebat sgt kami mminta bantuan abg kereta 2 hantar kami sampai dlm kolej.




last sekali kami mkn dgn kenyangnya.. terima kasih nura...^_^
sedap tau.!!!! hik..


Friday, October 1, 2010

kENAnGAn lAme...

'sejak dari dulu
ku menyintaimu
kau tahu begitu namun kau berpura
ku masih teringat kau peluk diriku
yg telah membuat ku menyintai mu

sudah berapa lama
diriku ini
tak bertemu mu
mungkin ku harap jua
kau merindu ku
sebagaimanaku rinduimu

cinta antara kita
tiada penghalangnya
walau akhir usia
ku menyinta dirimu
ku hanya menunggu mu
menyata kau cintaku
ku kan berjanji
menyintamu syg....

bile dgo lgu nie.. tbe2 tringat kisah lame...
jom..sme2 kte hiburkan hati yg sunyi ...poyo je..




setelah kau pergi jauh dari sisi
tiada ku cinta selain dirimu
ku ingin bersama dgnmu selamanya
walaupun sehingga ke akhir nyawa
mungkin kau tak mengerti
maksud ku dulu pada dirimu
kiniku kan menyinta dirimu itu sehingga ke akhir waktu

cinta antara kita
tiada penghalangnya
walau akhir usia
ku menyintai dirimu
ku hanya menunggu mu
menyata kau cintaku
ku kan berjanji
menyintamu syg....

bmkna tol lagu nie..
sape yg nyanyi lagu nie live kt aku..
aku nk ckp kt dia..
*mis u love u...hahahaha


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...