Photobucket
welcome to vEnUsdAyYeaH.blOgsPot.com.dUnIaimPiAnAkUini.CuTE+cOmEl=girl.hikhik ^_^
TINGGALKAN JEJAK ANDA DI SINI

Rakan-rakanku...

Saturday, March 5, 2011

Header Blog bRu AKu...^_^


HAi.HAi.HAi...
cak!!!! nielah header bru sy.. comel x..??
header nie di bntu oleh CIK Eniey.. opp... silap-silap..
di buat terus oleh cik eniey kte nie...
maaf ye cik eniey..

sy nk ucapkan byk- byk terima kasih...
dekat 2 Jam jgk la dia edit...
sgt2 tension...
kalu la sy lakukan sndiri mungkin mgambil masa 2 hari...
lagi-lagi girl yg cerewet mcm sy nie.. hehe
tapi ble lihat dia buat tadi...
sgt-sgt la simple AND sENANG..

memandangkan sy nie org bru jgk..
so byk la yg kena blajar..
dan cikgunya.. CIK ENIEY kte..

tp pelajaran nie x boleh guna lisan..
"susah katenya".. semuanya dia wat sndiri..
so, kena dudUK sbelah AND memahami sndiri ye...
kalu nk lebih ilmu.. kena la.. cari kt google..
taip je~~~ semua tersedia...

akhir kata dari sy:
tERIMA kaSIH ye cik eniey...
budimu di Kenang..
nie la... header t'baruku...
oKEY x.???
huhuhu...

Wednesday, March 2, 2011

YG Utama

'cintaku berhak utk org yg bercinta kerana-ku,cinta-ku berhak utk org yg saling tolong-menolong kerana-ku dan cintaku berhak utk org yg saling berkunjung kerana-ku"
Org yg bercinta kerana Allah di atas mimbar daripada cahaya dlm naungan Arasy pada hari yg tiada kecuali naungannya'

( Riwayat Ahmad)

Our Memory Photo Contest

Cak!!!! hai sume.. hati nie tiba-tiba t'detik pulak nk join contest...
setelah nama sy t'tag oleh Cik Meya Teyo nie.... contest nie mengingatkan kembali kenangan lalu m'buatkan aku t'tarik nk join.. semuanya dtg dari
.
.
.
.
.
.
.
.
tada.!!!!! nie la gmbr yg sy pilih...
kenapa sy pilih gmbr nie:
Gmbr nie adalah Memory trip kami ke PD.
Setelah 3tahun buat hal masing-masing sekali lagi kami b'kumpul dan bcuti...
byk kenangan kami yg xmungkin sy akn lupa..
i love my frend.. muah..^_^
diorang mmg Yg TERBAIK...

akhir sekali, sy nk tag mereka-mereka ini..
maaflah jika terkena.
hehe:

Tarikh tutup: 1 April 2011

selamat b'jaya kawan-kawan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...