Photobucket
welcome to vEnUsdAyYeaH.blOgsPot.com.dUnIaimPiAnAkUini.CuTE+cOmEl=girl.hikhik ^_^
TINGGALKAN JEJAK ANDA DI SINI

Rakan-rakanku...

Tuesday, June 1, 2010

konsert melodi cinta ROSSA 29/05/10


nie tiket aku...


wow.. bez tol dgo Rossa nynyi live... ramai jgk yg hadir dlm 4000 org...
penh jgk la.. kat Stdium Bkt Jalil..akU pergi dgn ank saudara aku (ayed) and alang (feeda).
ktorg smpy dlm kul 7.45 minit.. org dah ramai bratur.ish pelik jgk aku kn dah ada no tapi knp nk bratur...tapi xper la....
akU dok sorg je coz tiket bbeza... aKu dok kt ats skli...bosan tol.dok tgh2 antara dua org couple n family.. tapi xper kerana rossa aku brani kan jgk diri...

nie pic sblm konsert...

ramai btul yg bratur d luar ..
keadaan di luar stadium



nie dlm stadium..


begini la keadaan sblm konsert..
pastu ktorg tunggu rossa muncul....
malangnya ak xdpt nk tgkp pic dkt..
coz ak dok jauh sgt....



nie pic first rossa kluar.. cntik tol bju d...
maaf pic x bape jelas..

time nie rossa nynyi dgn ST12..
Rossa beri bunga kpd Datin Rosmah Mansor...

time nie Rossa nynyi dgn Aizat..

ramai jgk pmint rossa..
aku antara sorg yg hadir dlm nie.. hahaha
xsangka..

erm.. ada byk pic sbnrnya tapi xbp cntik la..
nie je yg dpt aku kongsi.
sonok kan..
Tarikh nie amat bmakna bg akak ak.. 29/05/10..
coz tarikh nie jgk adalah ulang tahun hari jadi d.... amat bmakna...
moga d gembira , panjang umur ,murah rezeki..... amin...
terima kasih jgk krn mnyayangi adkmu ini
dan terima kasih sekali lagi krna blanja..
SAYANG alang selalu n selamanya...





No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...