Photobucket
welcome to vEnUsdAyYeaH.blOgsPot.com.dUnIaimPiAnAkUini.CuTE+cOmEl=girl.hikhik ^_^
TINGGALKAN JEJAK ANDA DI SINI

Rakan-rakanku...

Sunday, September 19, 2010

braya di kL

erm.. dah lame jgk la aku senyap kan..
ntah.. tbe2 aku xad idea nk citer dan tgnku nie makin mls menaip.
hari2 aku pon mula makin bosan..

suasana di pagi raya kUala Lumpur...
dah dkt 2 or 3 tahun jgk la aku braya di sini di tempat kediamanku..
sunyi sepi saja aku rasakan..yang kedengaran suara2 takbir.. merdu dan syahdu sekali..
aku amat merindukan saat2 itu...
raya kali nie aku sambut dgn sederhana saja... mklumlah..aku dah xada opah dan atuk...
cuma yg tnggl saudara mara saje..
hati aku thibur juga dgn kenakalan ank2 akak dan abg aku..dorg mmg penyeri di pagi raya.
suasana mjadi ceria bila tiada pergaduhan antara kami..
raya pertama aku dirumah saja...huhu...
kerana bosan aku bgambar saja.. syok...!!!!
aksi2 ank2 kesayangan abg aku..

seLAmat hARI rAya..!!!!








No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...