Photobucket
welcome to vEnUsdAyYeaH.blOgsPot.com.dUnIaimPiAnAkUini.CuTE+cOmEl=girl.hikhik ^_^
TINGGALKAN JEJAK ANDA DI SINI

Rakan-rakanku...

Tuesday, May 25, 2010

Ada lagi ultraman pd zaman Kini ye..??

ish.. xsangka ultraman yg dlu2 kala, sekarang ad lagi ye. Sampai menjadi kegilaan kanak2.
Ak xphm tol np bdk2 mminati ultraman 2, kuat sgt ker ultraman 2 sampai kul 11 pg kena mgadap astro ceria. hahaha.. bile mlihat gelagat ank saudara aku ' fateeh' kte yg xtau sgt pasal ultraman pon leh tau. hebat tol pmikiran dia. Dia leh ingat nama2 ultraman 2. aku la yg jadi mangsa kalu dia ad kt rumah, aku la kena layan d tgk citer ultraman yg xpernah wujud tuu..aku kan makcu yg baik...argg..(buat kerana tpaksa)..

Nie ak nk gtau...
sbrnnya.. ultraman 2 bodoh orgnya... hahahah.. SEBAB.. at the end tu.. d tewaskan raksasa pakai leser fire kan..?? kenapa la d xgunakan kuasa d pada awl2 lagi?nie TIDAK kena btumbuk-tumbuk dulu sampai hancur bangunan dan rumah org. tak ker bodoh nmanya..
maaf ye peminat ultraman.. jgn marah..

fire.. hahahaha
erm... tapi kan sebenarnya.. ultraman tuu x lah bodoh sgt..
actually org yg tgk citer tuu yang bodoh..hahahaha..
(aku jgk yg tgk-sengal)hahahaha... T-T

nie gambr time ari jadi ank saudara and mak aku..


happy tol dia kan.
ckp cyg utlraman.. tapi d mkn jgk kek ultraman 2... xpham tol.. hahahaha

end...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...