Photobucket
welcome to vEnUsdAyYeaH.blOgsPot.com.dUnIaimPiAnAkUini.CuTE+cOmEl=girl.hikhik ^_^
TINGGALKAN JEJAK ANDA DI SINI

Rakan-rakanku...

Monday, May 24, 2010

ByfrEnd..?

bg ak bf ak xad la hansem sgt.tp d mhiburkan.
salu wat ak ketawa. D xprnah mare ak.
Ak je yg salu mare2.. hikhik..
lame jgk la ak dgn d nie. xtAu la smpy ble leh btahan...

xad yg mnarik pon tntg d nie..
korg tgk je la.. hikhik...
nielah d... tada... <^.^>.hik

ad yg knl d ker..? ish...sau laK ak kalu tErambiK bf org nie..
biar ak knlkan tntg d.. tp ckit je la...
name d ak pggl edDy.d nie dok kat seL gak.orgnya tnggi.
d ad tabiat ske melalak tgh mlm.
so kalu korg se ad yg mjerit2 tgh mlm 2 d la 2.. hahaha.. jgn mare yunk.
1 tabiat d yg ak x gemari, d nie kuat merOkOK..
dah puas ak nsht d tapi x mkn saman tol.. ish.. kalu korg jmpe d korg nsht kan la d ye..
ak syg d.. xmau la mati cpt. nnti kcian ank2 ak xad bpk lak.. hahahaha....
so, nie je la. ak leh gtau..hik..

nie lirik lagu yg d ske sgt nynyi dari kmpln hijAu dAun

di sini aku mAsih sndiri
merenungi ari2 sepi akU tnpamu.
masIh tanpamu,bile esok ari dtg lgi.
ku cube utk hadapi semua nie mski tanpamu,
ooo..mEski tAnpaMU.
ble akU dpt bintg yg bpijak
mentari yg tenang bersamaku d sni
ku dpt ketawa menangis dan merenung
di tempat nie akU bertahan
suara dgrkanlah akU
apAkah benar pujaan hatiku
akU di sni mnunggunya mAsih bharap di dlm hatinya
suara dgrkanlah aku
apkah akU salu di hatinya
aku di sni mnunggunya mAsih bharap di dlm hatinya
dan akU mAsih tEtap di sni
ku lewati semua yg tjAdi
akU mAsIh mnunggu..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...