Photobucket
welcome to vEnUsdAyYeaH.blOgsPot.com.dUnIaimPiAnAkUini.CuTE+cOmEl=girl.hikhik ^_^
TINGGALKAN JEJAK ANDA DI SINI

Rakan-rakanku...

Sunday, July 18, 2010

jln2 d i-city..


buah hatiku.. fateeh...muahh..


ptg td aku dpt pggln dr ank saudara aku..
d ajk g i-city skrg..
aku ckp ar.. tmpt 2 mlm je la buka..
d kte.. tmn papa d min bola bru kte g..
aku pnya la smagt bsiap..
dah wangi2 dah.
d col blik kte x jd..
g mlm.papa penat..
ceh.. geram tol aku..
aku pon teruskan tgk citr hidustn.. yaadien..
rindu tol.. hahaha
smpy abis aku tgk..pasti aku dah mula mgantok.
lalu bmimpi la jmpe hitrikh roshan lak..
dlm bez aku dok mimpi..
dlm sorg bdk...
aku tkejut..
aik.. dah ciap dah..
d dok bcriter cam la aku tgh jaga lak..
aku dgn tkjt trs trun bwh,bsh muka, tgk jam.
bru kul 7...
la.. awl lg..
ceh..mama d juz anto je d kt sni..awl tol bciap..
smgt..bguz.. hahahahaha
mksu dgn ank saudara sme je.. smgt. ha

arinie akhirnya aku pergi jgk i- city yg org dok sbut2 kn2.
cian aku xad org nk bwe g sne.. seb bek akak aku yg tercinta bwe kan.
meriah kot smlm.. ramai dr yg biasa... smpy nk parking pon ssh.
abg ipar aku mgunakan kuasa d utk mdptkn parking..
caya la.....
kami pergi dgn hati yg gmbira.kami tgkp2 gmbr.
tp mlangnya camera abis bteri lak.. ish time2 cam gini lak abis bteri..
geram tol. tapi xper kte mguna kn hp lak... wlaupon xscntik camera..

mmbr aku si jbr sbok je col aku..
d tnya aku "kt mne.?". dgn smagt aku ckp" kt i-city".. hahaha
padahal d x heran pon..aku tnya d lak "ko kt mne.??"
d gtau" d nk g VI".
ek.. "wtper g sne?"..cam pelik je kn.. d kte ad "event".ow...
aku pon mdptkn kpstian ank buah aku..d pon kte" aah ad"..
so btul la 2..aku ckp la" g je la"...
ceh, d gat aku g VI la 2..
Aku pon ckp.."moga bseronok.tgkp la pic."
hahaha

aku smagat la mcari gerai kwn aku nie.. tiqah nmenya.. mmb 1 skolh dlu.. kira geng2 aku jgkla..
dah lme x jmpe d coz d dok jao sgt.. aku kalu ad keta ari2 g umah d..
ceh poyo je..!!hahaha
erm..dlm on da wy aku nk g 2.. aku tserempak d kt tandas. hahaha..aku mjerit pggl d ..
tp klakar lak.. tblaku la excdnt..opp...
hahaha
mmg sonok la..
akhirnya aku jmpe jgk...
next time la aku g gerai d coz bdk2 nie wat hal..aku tpaksa la balik..
pe boleh buat aku ikut je kn...
tp smlm kami enjoy....

dlm pjlanan nk blik..si mamat td msg aku blik.
d tnye lagi aku "kt mne?"
aku ckp la "on da wy nk blik"
d gtau.."jbr bru nk d i-city.mmbr2 tringin nk g lak."
ceh. cbok je la... haha.. ok g la..
tp cam besa jln sesak la kan...
pndy2 la cari parking..

oh.. xsgka ramai jgk yg nk g sne..
kira fmous tol.i-city nie..
bguz2.... ^_^




fmily akak ku tcinta..






No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...