Photobucket
welcome to vEnUsdAyYeaH.blOgsPot.com.dUnIaimPiAnAkUini.CuTE+cOmEl=girl.hikhik ^_^
TINGGALKAN JEJAK ANDA DI SINI

Rakan-rakanku...

Friday, July 30, 2010

ak ad perasaan ke x..???

perasaan adalah anugerah tuhan kpd kte dan kte spttnya bsyukur ats nikmatnya..sbgai mnusia yg punya akal dan fikiran sharusnya pandai mgawal sgala prsaan yg d berikan..bg aku, aku akn sntiasa bfikiran positive dlm apa jua situasi,aku..!!! xkn sesekali pcaya apa yg aku org lain ckp mlainkan,aku mdengarnya sndiri.. itu prinsip aku...!!! ble org tnya perasaan aku ble bgelar 'ank angkt' aku jawab. "biasa je, epy je salu.." mereka x fhm aku.. knp slh ker..?? aku bhagia kot..ad byk family..ramai yg sayang aku.. aku suka..suka sgt..!!
Spnjng aku di besarkan oleh mak aku tercinta'maznah binti shaadon' aku sentiasa di manjakan dgn penuh ksih syg. sgt t'haru tp Aku nie jenis yg xreti tnjuk kasih syg pada ssorg.sampai kan mak aku pon... aku xreti nk tnjukkn.tp aku akn cuba mlakukan prubahan demi kbhagian kami skeluarga.

bf aku pon ckp aku nie jenis x bperasaan.d mcm x yakin je yg aku nie syg dia.ntah la.aku mmg x reti nk tunjukkn perasaan ku padamu.. tlalu sukr nk ku ucapkan.tlalu lama kita kenal xkan xkenal lagi kekasihmu ini. nurul hidayah yg degil, xad perasaan, mulut xada insurance nie.. byk wat mslh shingga myusahkan. maafkan daku jika pernah mguris perasaanmu,sesungguhnya aku insan yg lemah.kerna cygku padamu aku ttp btahan shingga skarang dan jgn biarkan perasaan nie brubh.. ceh..!! ayat poyo je kan..
.....
kawan2 aku pon begitu juga ,m'anggap aku x bperasaan,silap sbnarnya.. aku sama mcm pompuan lain mudah trasa tapi aku xsuka terbawa2 perasaan itu. coz aku dah biasa hidup sndiri.dewasa byk mgajarku erti hidup.
kawan2ku sekalian, harap maafkan la diri ini jika mlakukan kslhan shingga kte menjadi sukar utk bcerita antara 1 sama lain.ssngguhnya kenangn bsama itu sukar dilupakan.kini, baru aku sedar bahawa persahabatan itu amat bharga kerna kawan lah tempat kita bsuka ria,luah perasaan dan bkongsi cerita.kadang2 aku tpikir bila kita bsuka ria tanpa mlihat keblakang shinggakan kwn kte mninggalkn kita slamanya @sbaliknya.bila ia blaku,kte xdpt lg nk ubh masa dan ketika..ketika itu hanya penyesaln seumur hidup..
jadi bkawan biar berpada2..kadang2 kte sedar apa yg kita lakukn.kdg2 kte xsedar kte myakitkan hati kawan kita, kdg2 tanpa sedar kita mgata dia, kdg2 kte pernah tinggalkannya.semua org pernh mlakukn.Aku.!! salah sorang dari makhluk yg pernah mlakukan kslapan sdemikian...kesilapan seumur hidup....

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...