welcome to vEnUsdAyYeaH.blOgsPot.com.dUnIaimPiAnAkUini.CuTE+cOmEl=girl.hikhik ^_^
TINGGALKAN JEJAK ANDA DI SINI

Rakan-rakanku...

Sunday, October 17, 2010

PEPErANGAn bMULA.. xlamE lAGi.!!

Wah.. aku sgt2 bz akhir2 nie..smpai xada mase nk balik umah. arinie bru aku jeguk mak aku.. huhu.. sedih skali..mak aku sggup simpan lauk sedap2 utk msk nk bg aku rase.. rindu tol masakan maK..>>>!!!!
tapi arinie puas hati jgk la. wlaupon esok aku akn pulang ke KPM.. khidupan aku yg mBOsankAn, MeletihkaN, mMeningKAn, mbuat aku bZ slame nie..
tambahan lagi exam yg bkal tiba..!!! ia peperangan akn bmula xlame lagi.. yg akn mnentukan aku dpt bterus lagi ke kpm nie.. sama ada aku bjaya @ sbaliknya.. semua bgantung ats usaha aku.. huhu..
bila dipikir balik apa yg aku dah wat dlm semeStEr nie...^_^
aku rase xada perubah dlm hidup aku... nape ye... aku makin mls di saat2 akhir nie.. korang tolang la aku.. nasihat kat aku yg dgil nie... suo dia rajIn blajar.. buka bukU..bkn main MUKAbUKU...!!!
xtau la wei.. aku salu tgoda dgn bnda2 yg mlibatkan IT nie..tmbhan lagi aku wat blog.. lagi la.. ari2 aku rase nk on9 je.. tapi.. ble nk pOSt xtau nak cerita..
xada pon yg nk bg semangt kt aku suo blajar.. dlu rajin la jgk... myb nie kot punca aku maLAS... opp..s.A.L.a.m...
ada bF pon cam xada je.. dia 2 lagi BZ mmanjang..
salu OT... aku kcian tgk dia.. nk cari wit.. sampai xada masa nk contact aku. kalau jmpe pon boleh dibilang bp kali je.. akhirnya akU dilupakan. dah nasib aku agaknya... tapi xper lupakan pasal cinta2 nie.. bln11 nnti mula lah peperangan aku.. KORANG... doakan aku dan kawan2 aku ye.. moga kami bjaya dan dapat teruskan pgajian... amin~

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...