welcome to vEnUsdAyYeaH.blOgsPot.com.dUnIaimPiAnAkUini.CuTE+cOmEl=girl.hikhik ^_^
TINGGALKAN JEJAK ANDA DI SINI

Rakan-rakanku...

Saturday, January 22, 2011

kegilaanku..

Di mana permulaannya pon aku tak ingat...
sumpah.. aku jadi ketagih...
menjadi kegilaannya.....!!!!
aku sanggup habiskn duitku utknya...
beratus-ratus..
sehingga skrg aku tidak sedar brape byk duitku abis..
GILA!!! AKU MMG GILA..!!!!
kerana meminatinya aku rela...
rela abiskan duitku...
baru aku sedar
yg aku telah terpukau dgn keunikannya..
sungguh...
DIA sangat CANTIK.!!!
DIA
.
.
.
.
.
.
.
STAMP YG AMATLAH CNTIK..
memukau..
mungkin hanya ORANG TUA je meminatinya...
tp xtau kenapa.. aku amat meminatinya...
sehingga aku telah mengumput sebyk 3 buah buku..
dan sampul yg penuh dgn stamp...
terlalu byk sampai aku xtau nk susunnya lagi..
huh...
orang kata boleh jadi kaya kalau kita simpannya terlalu lama..
ye.. aku pegang kata-kata itu..
membuatku mjadi gila.
gila betul.. percaya..!!!
haha..
anak saudaraku..
pon terikut perangaiku yg gila...
dia sanggup menangis berguling-guling..
nak kan stamp ultraman yg bernilai lebih RM 200..
korang x percaya..????? nnti aku tunjuk stampnya mcmner ok..
skrg xboleh ler...hehe
korg pon akn kata gila.. habiskan duit utk sejenis kertas yg di beri nme STAMP..
besarnya baru kertas A4..
gila.!!!
dan skrg aku tetap dgn hobiku...
yg agak gila...
hahahahahaha..
sape ada simpan stamp zaman JEPUN dulukala...
simpan la.. coz skrg nilainya sudah cecah
RM40000..!!!!!

nielah...
antara koleksi aku... ada byk lagi..
kalau nk tunjuk semua...jadi kegilaan semua pulak...

aku amat meminati PUTERI DIANA..

rama-rama.......

stamp nie telah di cop..tp jarang kte jumpe di sampul surat kn..
terlalu cantik.. takut abg posman pulak yg curi.....
hehehe


p/s:nasihat aku kpda yg tidak menimati stamp..
teruskanlah coz kalau dah minat akn mjadi
keTAGIHan @ keGILAan mcm aku..
nanti susah nk ubati...
DAN kpda peminat setia STAMP..
beli la bpada-pada.. jgn terlalu leka...


dengar2 ada minggu stamp...
bila ye???
sudah.!!! aku jadi gila dah.....
oh TIDAK!!!!!



2 comments:

  1. wow! best hobinye tu...

    http://sepatukacasindarella.blogspot.com/

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...