Photobucket
welcome to vEnUsdAyYeaH.blOgsPot.com.dUnIaimPiAnAkUini.CuTE+cOmEl=girl.hikhik ^_^
TINGGALKAN JEJAK ANDA DI SINI

Rakan-rakanku...

Tuesday, January 4, 2011

liVE

hai semua..
epy new year day..
mungkin sy tlewat utk wish semua nie..
tp sy gembira skali coz..
thn nie jgk sy msh bnafas..
syukur kepadanya kerana mberi ksempatan
utk mperbaiki ksilapan-ksilapan yg pernah sy lakukan..
wlaupon semuanya dah t'tulis tp sy harap pkara yg sama xakn b'ulang lagi pada thn nie.
amin.....

erm....
dgn nie... sy nk gtau...
sy lulus semua sbjk yg sy ambik.....
wah.. tiada repeat paper..
amin...
wlaupon pointer jatuh..
tp tak mgapa tahun nie akn ku buktikn ..
aku BOLEH BUAT...!!!!!

"aku nk cari kegembiraan
kebahagian dan masa dpn sendiri
dialah yg mberi segala padaku
dialah yg mbuat aku faham
beri aku jwapan kpda kehidupan ini.
dialah yg selalu mlindungi aku
JADI, kenapa aku nk lari dr dia lagi?
JADI,manusia x semestinya perlu ikut.
jln @ kata org lain.
yg penting adalah perasan sendiri
mungkin hari ini bernasib malang
tp jgn sesekali putus asa utk hari esok
nakkan hari esok jd menarik????
kita sendiri kena berusaha utk terus hidup
kita bukan hidup utk org lain
segalanya utk diri KITA SENDIRI...."

* kembali kpd yg asal: sok aku akan mninggalkn rumah , bilik yg aku cyg nie. huahua...
nmpknya cuti aku sudah abis..
operasi mengemas..bye.^_^


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...