Photobucket
welcome to vEnUsdAyYeaH.blOgsPot.com.dUnIaimPiAnAkUini.CuTE+cOmEl=girl.hikhik ^_^
TINGGALKAN JEJAK ANDA DI SINI

Rakan-rakanku...

Friday, April 1, 2011

akhirnya BerAKHIR sudah MYOB


Debaran demi debaran..
akhirnya dpt jua ku tempuh...
Ya.. penantian itu Sungguh myeksakan tp pengakhirn amat baik skali...
Dgn penuh Kesabaran diri ini akhirnya berJAYA sudah...
wlaupon kputusannya tidak juga ku ketahui tp aku amat bpuas hati..
teriMA KASIH YA ALLAH... segalanya bjalan lancar seperti yg aku harapkan..
amat-amat bsyukur....
dalam aku kgembiraan..ada juga kedukaan..
melihat rakan-rakanku yg bermasalah dgn Computer yg mereka gunakan..
YA.. aku akui bkn mudah utk mlakukannya...
ia mmerlukan kesabaran yg tinggi,k'cekapan dan ketenangan...
walau mcmmne pon.. mereka mmg hebat.. tp kerana mslah teknikal yg xdpt di elak..
semuanya terjadi..
nasib yg menentukannya.... dan kita jgn sekali-kali myalahkan takdir..
bsyukur apa yg ada..
kepada rakan-rakanku... bersabar ye.. tidak semestinya kita gagal.. akan gagal selamanya...
berdoalah moga k'ajaiban b'laku..
aku amat harap kita semua b'jaya...

kepada diriku sendiri...
SYABAS!!! Eyda Dayyeah Mazian... anda bjaya melakukannya.....
kita tunggu je kputusannya nnti.. moga harapan menjadi kenyataan..
b'jaya dan terus bjaya...xkira apa pon kputusan akn ku terima dgn hati yg rela...
amin....
BERAKHIRLAH.....segalanya penantian debaran ini...
YAHOOO!!!!! MYOB DAH selesai.....^_^

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...