Photobucket
welcome to vEnUsdAyYeaH.blOgsPot.com.dUnIaimPiAnAkUini.CuTE+cOmEl=girl.hikhik ^_^
TINGGALKAN JEJAK ANDA DI SINI

Rakan-rakanku...

Saturday, April 23, 2011

sukar utkku lafaz

Di ketika ini keadaan tiada mengizinkan
Untuk ku lafazkan kata-kata menghuraikan perasaan
Tapi ku menyakini yang kan terjadi tetap terjadi
Sepi ini sering menyentuh hati
Membuat aku asyik terkenangkanmu
Terkadang aku merasakan
Diri jauh terbuang
Jangan kau tinggalkan diriku
Aku merindumu Jauh disudut hati engkau masih kukenang
Sayang cinta semalam yang menyakitkan
Aku yang sengsara
Aku yang menderita
Dalam penantian aku merana
Usah diulang pasti kecundang
Pernahkah terfikir olehmu
Yang aku terdampar harapan terbakar
Dari pengalaman pahit itu
Kucuba bangkit bentuk hidup baru
Dan aku mengenali rindu dan sepi
Memaksa hatiku terus bersendiri
Dan semenjak itu tertutup hatiku
Usah kau bertandang bertanyakan tentang
Siapa dihatiku menjadi penghibur kala kusendiri

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...