Photobucket
welcome to vEnUsdAyYeaH.blOgsPot.com.dUnIaimPiAnAkUini.CuTE+cOmEl=girl.hikhik ^_^
TINGGALKAN JEJAK ANDA DI SINI

Rakan-rakanku...

Monday, May 30, 2011

mAafkaN AkU bilA hAti tAk sEmpURNa.

sungguh.! jiwaku keliru kini.mencintai dan menyayanginya yg aku sayangi.mungkin aku yg salah.mengharapkan kesempurnaan @ mungkin aku yg tidak yakin thadap diriku ini.
dia terlalu sempurna thadapku tiada cacat celanya.mengapa perlu diragu lagi.
mulut kata lain hati kata lain. terus berbohong dan akhirnya myeksakan diri sendiri. aku syg dia itu tidak perlu diragukan tp cara layananku berbeza dgn apa yg aku katakn. sungguh aku x memahami. detik waktu terus berjalan. kau dan aku teruskan kehidupan.suka dan duka tangis dan tawa ,tergores bagai lukisan."meski ku rapuh dalam langkah kadang tak setia kepadaMu namun cinta dalam jiwa hanyalah padaMu maafkanlah bila hati tak sempurna mencintaiMu dalam dadaku harap hanya diriMu yang bertahta."mungkin aku tidak pandai bercinta.mungkin jua aku tidak memahami dia.maafkan aku jika pernah membuat dirimu sedih, sayu dan pilu. aku hanyalah insan biasa yg ada kekurangan. sungguh hati ini sunyi tanpa cintamu.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...