Photobucket
welcome to vEnUsdAyYeaH.blOgsPot.com.dUnIaimPiAnAkUini.CuTE+cOmEl=girl.hikhik ^_^
TINGGALKAN JEJAK ANDA DI SINI

Rakan-rakanku...

Wednesday, May 25, 2011

nikmati KeINDAHan di putrajaya...


Putrajaya 25 MAY 2011
Pemandangan yg menarik bg aku untuk bgambar.. hahaha..
Tp panas terik je yg aku tak berkenan.. pening pala aku nie tak hilang lagi.
Aku di pelawa oleh akak aku, apa lagi rezeki jgn di tolak...
kerana tlalu excited sampai tak sempat nk pakai tudung.. terpaksa pakai dlm kereta.. hahahaha..
gelojoh betul bdk nie...so, aku pakai pon agak serabai cikit.. hahaha.
..

wah..best kn dpt naik gondola. Ia pengalaman tak akan di lupakan. cuak. jgk aku.. tkt tgelam.









pemandangan yg sempat aku rakan mgunakan hp aku SOny Ericsson.so, xada la cntik mner.

FATEEH FATIHIN
Sbelum balik ank saudara aku smpt lagi bgambr dgn burung... burung apa.??? haha..
comel kan dia.. ow.. x pergi skolah ye.. kte demam ye.. tapi boleh pulak bjalan ke PUTRAJAYA..hehe. kantoi...


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...