Photobucket
welcome to vEnUsdAyYeaH.blOgsPot.com.dUnIaimPiAnAkUini.CuTE+cOmEl=girl.hikhik ^_^
TINGGALKAN JEJAK ANDA DI SINI

Rakan-rakanku...

Monday, June 27, 2011

terSENTAP hatiku.

semuanya sudah tertulis. Aku terAMAT la kecewa.
tiba-tiba aku rasa x bertenaga,pening hampir nk pengsan.
aku menangis kerana kekecewaan yg teramat sgt.
aku call bf aku utk mluahkan apa yg aku rasa...

korang nk tau apa dia kata???
bf aku: cmner result dah kuar ye?
F.Accounting dapat apa?
A,A-.B+,B???
camner leh jadi cm2....
camner la nk ambik degree nie...
boleh ker ambik nnti??
itulah cyg main-main lagi...

aku: huhuhu... sedihnya tak terkira..
sampai hati dia...
dah la.. aku mls nk bgtau dia apa result aku..
biar dia teka sendiri..

sedihnya... kalau di ikutkan perasaan aku nie,aku terus tak ada mood nk sambung dah...
7hb aku akan bdaftar utk sem 5 pulak..
harapanku... aku nk berJAYA dan lebih baik dari yg lepas..
tp sekarang,aku masih dlm kelukaan...
hati nie tiba-tiba nk dengar lagu jiwang-jiwang pulak..
biar menangis sampai demam.
huhuhuhu.....

1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...