Photobucket
welcome to vEnUsdAyYeaH.blOgsPot.com.dUnIaimPiAnAkUini.CuTE+cOmEl=girl.hikhik ^_^
TINGGALKAN JEJAK ANDA DI SINI

Rakan-rakanku...

Sunday, August 1, 2010

Dlm gEmbira adA dUka...


Trip kaMi mmg BesT



sblm 2 bgambar dulu wat kenangan2..

31 july..
kenangan t'indah a.k.a KAMI..
.AkU.nIshA.AnNE.wANi.RoBi.AliA.FizA.

Kami bsuka ria di 'ulu bendul' sgt la sonok...
s'awl 8pg kami btolk dr kPm..terus ke serembn n trip kami d teruskan lg ke kuala pilah..
akhirnya smpy dgn slamt.. alhamdulillah..amin..
sgt la sonoknya kami, tanpa b'sabar, kami terus redah air sungai kt situ..dan apa lagi.. mjerit semua...kerana ksejukan.. agak lucu la jgk..mane x sejuk s'awal 11 pg. xsampai seminit aku dah naik k'ats.perut lapar la pulak.Apa je mknan yg ada kami mkn n bkongsi b'sama.
tiba2 kami di kejutkn dgn kehadiran binatang kecil2... a.k.a ikan.. comel2 belaka..

lihat lah.. menarik kan..



sgtlah bahagia kami saat nie.shingga tidak kami sedari ada juga insan yg bduka.kami cuma mnikmati kindahan alam di saat2 KAmI maSih bSama. kEnangan nie akan tPAhat diHati sampai bila2..Sgala mslh kami lupakan terasa stenang air di sungai. yg keruh mjadi jernih..

...
aku trima berita sedih dr awl kami btolak.tp aku xmampu lakukan apa2.
'shazwan'..jiran sebelah rumahku..di sahkan meninggal pg 2..tkilan rasanya xdpt balik.Aku hanya mampu bacakan al-fatihah.semoga rohnya di tempatkan b'sama2 dgn org2 b'iman.sama2lah kita bdoa ye..
sehingga skarang aku msh tidak percaya akn kpergiannya. Mak aku bgtau dia mninggal kerana kemalangan di jln raya.akibat org langgar lari. keciankn.ajalnya s'awl umur 19 thn.tbe2 aku trase takut plk.trasa seram sejuk s'sejuk air di sungai..
kdang2 aku tfikir camner lah ajal aku nnti.adakah aku mninggal kerana sakit,kemalangan,di bunuh, di tembak or sebagainya..Ya allah takut rasanya saat kematian.. imam ku blm cukp sempurna lg..panjgnkan umurku agar aku dapat btaubat.nyawa kte hnyalah sekali s'umur hidup.dan aku sgt2 bharap yg aku dapat lakukn "sesuatu" sblm aku mninggalkan dunia nie.. aku tidak ingin mpersia2kan nyawa ku yg satu ini..
...
s'tiba di KPM.
pEsta buaH-bUahAn...



end...



No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...