Photobucket
welcome to vEnUsdAyYeaH.blOgsPot.com.dUnIaimPiAnAkUini.CuTE+cOmEl=girl.hikhik ^_^
TINGGALKAN JEJAK ANDA DI SINI

Rakan-rakanku...

Tuesday, December 7, 2010

Seandainya kau tahU...

Kepada dia yang aku cintai
Sejak berkenalan dgn kau sehingga kini.
terdapat byk kata-kata yang ingin aku ucapkan
namun... aku tak dpt mencari titik permulaannya..
perasaanku...di harap dpt terus sampai kepadamu..
melalui kerinduanku ini.
:puteh_2:
kau sering memandang ke tasik
seolah-olah memikirkan sesuatu..
menyebabkan aku jauh ketinggalan di belakang

aku tak pernah walau sekali memahami perasaan kau itu.
:puteh_25:
Aku seringkali meneka hati kau untuk ketahui
Adakah kau mencintaiku hari ni berbanding semalam..??
:puteh_11:
Pada saat aku melayani persoalan bahawa aku tidak secocok denganmu..
kau akn hadir lalu berkata tidak pernah terlintas difikiran berkata begitu..
sesungguhnya aku ikhlas bersamamu.
:puteh_19:
Dengan jatuh cinta pada kau,aku telah menjadi seorang pengecut...
Dengan jatuh cinta terhadap kau, aku telah menjadi Aku.

:puteh_29:Mengapa setelah kehilangan Kau baru aku sedar:puteh_24:
bahawa aku sangat sukakan kau..


Kau telah membuat aku sukakan kau secara menyeluruh
termasuk jua diriku sendiri.

meskipun sering bertengkar
namun inilah salah satu-satu faktor pengantaraan kami berdua
:puteh_9::mWekk:
harap-harap kau berada di salah satu sudut di dunia ini...
menerima perasaanku seadanya yang berterbangan di langit.
:mKanta:
mencintai dan dicintai
mungkin memerlukan kesengsaraan yang sama berat di pikul?
hanya kau kini yang masih sengsara demi aku yang diulit bahagia.

I love you forever
daripada aku yang mencintai kau.
:mLove:

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...