Photobucket
welcome to vEnUsdAyYeaH.blOgsPot.com.dUnIaimPiAnAkUini.CuTE+cOmEl=girl.hikhik ^_^
TINGGALKAN JEJAK ANDA DI SINI

Rakan-rakanku...

Thursday, December 9, 2010

kebimbangan

aku sedang memikirkan...
apa akn TERjadi nanti..
OH TIDAK.!!!
result
SEM3
yg memgembirakan @ MENYEDIHKAN..
aku takut menangis.
kerna
tangisan itu adalah keLEMAHAN.
ia kelemahan bg setiap manusia.
tp disebalik tangisan
manusia menjadi tabah.
dan terima dgn hati yg reda.
adkah aku akn jmpe lagi teman-teman aku.????
ataU sebaliknya aku ditinggalkan.
sunyi.
Ya.
aku akui.
tp sunyi itu mbawa ktenangan abadi.
.
.
.
.
.
.
argh.. aku runsing skrg..
isnin
selasa
rabu
khamis
jumaat
sabtu
ahad..
oh tidak..!
semakin hampir..
kita tunggu je keputusannya nanti..


*erm.. korg phm ker apa aku tulis nie.. argh.... runsingnya..............

2 comments:

  1. paham sgt3..
    huhu.. xnak tau result boleh x?
    T_T

    ReplyDelete
  2. huhu..
    sy pon.. tp xtau jadi tnda tnya pulak..
    argh.. kn bguz kalu sumenya okEY2 saje...
    kte doa2 kn la.semoga kte berjaya ok..!!!
    ^_^

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...