Photobucket
welcome to vEnUsdAyYeaH.blOgsPot.com.dUnIaimPiAnAkUini.CuTE+cOmEl=girl.hikhik ^_^
TINGGALKAN JEJAK ANDA DI SINI

Rakan-rakanku...

Friday, December 3, 2010

kenapa nie................???!!!!!


:puteh_10:
kenapa...kenapa..kenapa..??
xmungkin la.........jgn la uji aku cam gini...

:mSurrender: aku mgaku klh.... pulihknlah aku kepada sedia asl...
knp aku xdgr nie.. suara kalian slow sgt di telinga aku.....
huahua:mCry:
aku xmau semua nie.. kenapa dgn telinga aku..
nie ker balasan bile aku kte aku TAK DENGAR...
aku jnji lepas nie aku xnk menipu lagi...
nasib baik sebelah telinga je...
tp seksanya..aku jadi xselesa...
huhu..
nk jmpe doctor takut....... huahua:puteh_21:
telinga aku msk air..
dah nk dkt seminggu nie sakit...
nk wt cmner nie...
HELP ME..!!!

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...