welcome to vEnUsdAyYeaH.blOgsPot.com.dUnIaimPiAnAkUini.CuTE+cOmEl=girl.hikhik ^_^
TINGGALKAN JEJAK ANDA DI SINI

Rakan-rakanku...

Wednesday, February 23, 2011

Aku ingin PULANG...!!!!


minggu nie aku rasa sungguh xtenang.. mcm2 terjadi sehingga aku rasa:
  • ingin berlari satu dunia.
  • gelak sehingga tiada suara.
  • menyanyi mcm org gila.
  • b'joget ala-ala dangdut.
  • menjerit mcm hantu hilang anak....
  • ingin ketuk kepala dekat dinding.
  • makan coklat sampai tercekik.
  • berdiri di tangga..
ingin memberontak apa yg aku rasa.. kalau la bunuh diri itu x sakit dan xdosa.. boleh bernyawa lagi.. dah lama aku lakukn.. nasib baik iman aku kuat lagi.. alhamdulillah...
ya Allah ... apa la dugaan yg kau uji kpda ku ni..
serabut jiwaku... aku ingin pulang.. pulang ke rumah... itu yg aku rasakan sekarang.. rinduku kepada mak dan abah terlalu tinggi sehingga aku ingin mnangis kalau minggu nie aku x balik ... huahuahua....!`!
dah dua minggu aku x balik.. kalau minggu nie xbalik.. aku nk mkn apa nnti...XKECIAN kat AKu ker..!!!!!
dah dua kali jgklah aku jmpe FELO... nape ye selalu aje ada masalah.. aku nk balik pon x bagi ker...??? nk minta tanda tangan pon susah .. mcm2 halangan betul... padahal aku x buat salah apa-apa pon... benci betul la....huh

aku terlalu boros sehingga duit simpananku abis.. ya Allah, syaitan tlalu kuat menghasut fikiranku..aku terpaksa ikat perut yg rampingku ini demi untuk kehidupan ku seminggu ini..

Tadi aku terdiam sebentar apabila rakan-rakanku berborak... mereka membuat mataku terbeliak apabila mengatakan MEETING ENGLISH ASSGMENT aku akn bermula isn depan...
WHAT.>>>!!?? kami x buat apa-apa lagi.. oh tidak...!! JUMAAT nie pulak PREZTATION MANAGEMENT ACCOUNTING... huhu.. kehidupan ku mula SEbok kembali...
wlau mcmmane pon... aku tetap nk BALIK minggu nie.. xkira xkira.... !!!! huh

MAK!!! anakmu ini dalam kesusahan... Doamu amat aku perlukan..
di kala aku kelaparan, aku amat rindukan masakanmu...
huahuahua.. tunggu ye anak mu ini. Anakmu ini tetap ingin pulang walau apapon terjadi..
TAK KIRA!!!!!!!!

(kenapa aku rasa bahasa melayu aku hancur nie..
maaf ye kawan.. dah lame aku x menulis or bercerita.. maklumlah.. aku tengah serabut.. )
hehe.. korang buat-buat paham je la ye.. ^_^

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...