Photobucket
welcome to vEnUsdAyYeaH.blOgsPot.com.dUnIaimPiAnAkUini.CuTE+cOmEl=girl.hikhik ^_^
TINGGALKAN JEJAK ANDA DI SINI

Rakan-rakanku...

Thursday, February 3, 2011

Kesabaran di perlukan.. di sini...!!! hehe


Pagi nie dgn penuh semangat aku bciap awl..
sperti plan yg aku rancang smlm...
gi main bwling la katakan.. (ceh..!!! mcm reti main...)

tp tepat pukul 11.22 a.m.
tut..tut..
hp b'bunyi. 1 message received.

mawar:dyh.. Xjd kuar yee...
aku: (APA????!!!! huh.. aku dah ciap cntik2 dah nie.. haha.. blagak)
aku pon bls ,"mwr np xjd pulak....?????"
mawar: rozai xjd pergi.. fikri xbgun2 lagi..so izzah kata minggu dpn je la..
aku: erm ok la.(minggu dpn aku x balik la...huhuhuhu.)

Dgn harapan hancur, hati ku juga.. aku pon tanggal la bju td, pakai bju lain...
5minit kemudian..

mawar: yunk.. ko dah ciap ker.???
aku: dah la.. dah ko kata xjd, aku dah tukar bju... np..???
(ceh!!! bengang gila..)
kesabaran di perlukan...
mawar: hahahaha..Dyana ajak jgk kte kuar.. nk x???
aku: HAH!!!! dgn mls utk bls msg aku pon col terus....

tut..tut..tut...
bla..bla.bla...
AKU: sampai hati.. saja je kn nk suruh aku b'siap dua kali..
yela.. jom kte pergi. tp nk gi mne...???
hah!!! aku jgk yg kena tntukan..
ok..!!
pukul dua ye...
daaaaaaa ..
jmpe nnti...

tut.tut..
mawar: dyh kuar...
aku: ok..

dlm kereta
aku: korang nk gi mne nie...??
mwr & dyana: ko la tntukan.
aku: ceh! aku jugak..
ok jom gi SUNWAY PYRAMID...
mereka: hah?? ok... tgk wyg ye..
aku: okEy je x kisah....
( mcm byk duit pulak..elaun xmasuk lagi nie..)

let's go...
tepat pukul 3p.m..kami sampai..

nie la mwr & dyana yg bwe aku pergi sunway tadi...
tension je kena bratur panjang coz ramai pulak org time RAYA CINA NIE..

nie la citer 2...
Harga tiket:RM12.80
Duit kutipan:RM 3.20
3D rental: RM5.00
semua RM21..
apa???
mahal betul!!! gila kentang....
tkejut betul..

synopsis:
Yogi Bear (disuarakan oleh Dan Aykroyd) dan Boo Boo(disuarakan oleh Justin Timberlake).
Jellystone Park telah kehilangan perniagaan,
jadi serakah Wali kota Brown memutuskan untuk menutupnya dan menjual tanah.
Itu bererti orang ramai tidak lagi dapat menikmati keindahan alam di situ
bahkan lebih buruk lagi, Yogi dan Boo Boo akan dilempar keluar dari rumah mereka.
Dengan cabaran terbesar yang pernah mereka hadapi Yogi perlu membuktikan bahawa dia benar-benar adalah
"lebih pintar dari beruang yg lain"
Yugi dan Boo Boo bergabung dengan musuh lama mereka Ranger Smith mencari cara untuk menyelamatkan Jellystone Park dari penutupan selamanya.
Lihat saja dalam 3D dilokasi pilih.

dlm panggung.sempat lagi bgambar..
hehe..

aku cam org kuno je..
first time tgk filem 3D.. ( buat malu je)
hehe..

mawar dgn aksi pakai spet 3D.

comen aku:

".. citer nie biasa je.. tp agak menarik kalau tgk 3D...
watak dlm citer nie. muncul dpn kte.. memang terkejut.
dashat!!!!hehe

part yg aku suka: time mercun tu.. cntik sekali...
part aku xsuka: bila diorg b'ckp dgn org jht .. bosan btul..
lagi 1, penat la pakai spet.. sakit mata pon ada.. huhu.."


sebelum pulang aku teringin nk main kt sini...
tp aku xreti la..

xdpt main tgk pon jadi la..

lihatla.. ramai betul manusia...
tgk la aksi-aksi dorg.. kelakar..
ada yg tjatuh.. xreti main.. kena langar.. mcm2 la..
erk(aku nie pandai mgata je..) maaf ye..
xsengaja..

Ok la aku pon dah puas tgk. jom la kita balik ye kwn-kwn..

smpai tempat parking..
aku: erk.. mane kereta nie????? ceh!!! kita sesat la..
mwr&dyana: bkn dkt sini la, dkt ats kot...

sbuah kereta lalu
erk.. bkn kereta td ker..?? ceh dorg gelak kn kita...
xper2...
(nie la akibat kalu gelak kn org td...)

smpai hgway..
alamak... bkn jln nie la....
nasib-nasib..
kesabaran di perlukan di sini...
akhirnya smpai jugak aku kt rumah tepat jam 6 p.m.
sekian je utk ari nie...
bye..

:minimo_13:

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...