welcome to vEnUsdAyYeaH.blOgsPot.com.dUnIaimPiAnAkUini.CuTE+cOmEl=girl.hikhik ^_^
TINGGALKAN JEJAK ANDA DI SINI

Rakan-rakanku...

Saturday, February 5, 2011

khAs utk kAmu...

Tersadar didalam sepiku
Setelah jauh melangkah
Cahaya kasihmu menuntunku
Kembali dalam dekap tanganmu
Terima kasih cinta untuk segalanya
Kau berikan lagi kesempatan itu
Tak akan terulang lagi
Semua kesalahanku yang pernah menyakitimu

lalala... opp.' khas utk kamu' nie bkn ditujukan kepada yg tcinta...
tp sahabat....mcm lagu aizat...sahabat suka dan duka...

Sahabat…mengapa kau pergi
Tinggal aku sendiri
Kau tahu ku tak sanggup
Sahabat…ingat lah kau slalu
Jadi yang terbaik
Walau kau tak disini lagi
Sahabat…aku rindu padamu
Datang walau sesaat
Ku ingin kan kau hadir
Aku disini dan menunggu
Diam tanpa dirimu
Kau tahu ku tak bisa
Beranjak terbang dan melayang
tanpa diri mu ku tak bisa dan kembalilah

terasa diri nie sunyi..
s'akn kosong.tnpamu sahabat, hidup yg ceria kembali suram.
Di kesempatan nie sy ingn myatakan bhawa sy amat amat amat syg kamu...
Sepanjang kita bkawan tlalu byk ingin ku lafaskan tp x t'ucap di bibir .
Dgn nie, sy tujukan khas utk kamu..

sahabatku Anne..

Kepada sahabatku Izreen Ismail..
Name yg akn sy ingat sampai bila-bila. S'org yg tnggi wlaupon muda dariku..
Sy selesa b'kawan dgnnya. Dia seorg yg ceria,Kadang-kala cepat t'rasa,Cool setiap masa.Sejiwa dgnku.Sahabat yg suka mdgr ceritaku.Walaupon sy tau awk bosan mdgrnya. Sy ingin ucapkan terima kasih byk2 kerna sudi b'kawan dgn sy. Sy tahu,awk mungkin t'rasa dgn sy tp buat-buat lupa.

Awk,
Sy harap sgt hubungan p'sahabatan kita tdk akn t'putus di sini saje. Sy tahu xlame lagi kita akn b'pisah...(huhu) sedih skali.. Rasanya lebih baik awk tak payah pergi. Mungkin sy xceria seperti dulu kalau awk tiada nnti di KPMB tu. Hidup sy kt KPMB skrg pon dah x ceria lagi. Tp kerna ada awk,sy gagahkn diri sy. Sy msih ingat motif sy di sana..Blajar dan terus blajar.. Kita sama-sama nk b'jayakn. T'lalu byk kenangan kita kt KPMB. suka dan duka jgn sekali awk lupa ok..
kalau satu hari sy pergi buat selamanya.. Awk msti dtg jenguk sy.. Kalu tak, sy yg pergi jenguk awk.. hehe. Time tu, awk jgn sesekali lari..sy nk awk tahu yg sy amat cyg awk.
sahabatku nisha.

Kepada sahabatku Nisha Nadzri..
Nama yg selalu t'lafaz di bibir. Tak mungkin sy lupa. Sahabat yg manja, mudah t'rasa. Pendiam adakalanya. Happy bila b'cerita. Mungkin kami t'lalu rapat m'buatkan byk persamaan dgnku.
Tanpa sedar gerak-geri sentiasa sama.. haha.. Mungkin sy kerap mnoleh k'arahnya. Kadang-kadang terasa lucu bila org selalu b'tanya kpdaku akn kehadirannya.. S'akn kami kembar.
T'lalu byk kenangan kami b'sama tidak akn sy lupa walaupon saat ini sy sepi tanpa kata.

Awk,
Sy tahu sy bkn sahabat terbaik awk dan sy juga tahu sy tak sebaik sahabat awk yg lain. Sy t'lalu bbeza dgn semuanya.. kn.kn..Sy nk minta maaf setelah apa yg t'jadi. Sy sedar sy ego. T'lalu ego sampai menitis air mata tak mampu b'kata. Mungkin tanpa sedar sy sudah t'guris hati awk. Sungguh, sy amat cyg awk. Sy tahu awk jugak tahu. Tak mungkin sy akn tnggal awk bila dlm kesusahan. Tp kini, sy amat-amat brubah. Sy pon tak tahu mengapa, Hati sy amat2 pedih. suara-suara itu s'akan-akan menghasut sy. Dan kerna itulah sy, sepi tanpa kata, seperti orang hilang arah. Mengikut tanpa kata.
Awk, sy harap sgt awk jgn lupa sy coz sy cyg awk sgt. Wlaupon keadaan kita begini sy tahu awk boleh hidup tanpa sy. Dan m'mandangkan harinie bfday awk yg ke-20, sy ingin ucapkan Selamat hari jadi sahabat. S'lalu la ceriakan hidupmu.. kerana senyummu bgitu b'harga. Menghilangkan segala duka.
Sekali lagi.. Maafkan sy, jika ketika ini sy t'lalu jauh dr awk. Bkn utk mlarikan diri, tp utk mbuatkan diri ini tidak mlakukan ksalahan lagi. Satu hari nnti jika kita tidak b'temu lagi. sy b'harap awk jgn sesekali m'yimpan dendam, marah dan benci dgn sy. Sy bharap sgt jika 1 hari nnti, kita b'temu lagi. Kita adalah sahabat t'baik skali yg pernah awk miliki. Andai kata sy yg pergi dulu meninggalkan awk. Sy harap sgt awk ada di samping sy di saat-saat t'akhir sy. Mlepaskan rindu sy buat kali t'akhir. Sy nk awk tahu sy cyg awk.

sahabatku nurul.
Kepada Sahabatku nurul Afiqah.
Sahabatku yg comel,yg aku cyg. Sahabat yg manja, b'budi bahasa orgnya.
S'org sahabat yg menemani sy ketika suka duka di KPMB. Teman s'kelas dan s'bilik.
Sahabat yg mgambil berat ketika sy sakit.. Jasamu tidak akn di lupakn.

Awk,
Sy sedar, Sy selalu myakitimu, mguris hatimu. Tindakan itu dibuat tanpa sedar.
Sy suka b'kawan dgn awk walaupon ada ketika sy m'gata. Maafkan diriku ini.Sy sedar setiap manusia tiada yg sempurna seperti diriku. Sy cyg awk. Dan kerana itu, kita tetap b'sama dlm apa jua keadaan. Walaupon marah, kecik hati.. Perasaan itu, dpt di kawal kerana kita t'amat cyg antara 1 sama lain. Awk, sy harap awk maafkan diri ini, s'andainya sy pergi tnpa khabar. Ingatlah diriku dlm doamu selalu.

Akhir kata dari sy...
sy t'amat cyg kamu.. kerna kamu sahabat yg sentiasa menemani sy. Dlm suka dan duka.
maafkan diri ini jika tidak mampu melafazkan kata maaf bila b'hadapan dgnmu.
kerana sy sedar, sy ego.
Dan kerana ego sy...mcm2 terjadi.
semua telah t'tulis dan sy sedar sy xmungkin jadi sahabat sebaik kamu sekalian.
Dan kerana itu.. Sy buat khas utk kamu.
insan yg sy cyg.




1 comment:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...