Photobucket
welcome to vEnUsdAyYeaH.blOgsPot.com.dUnIaimPiAnAkUini.CuTE+cOmEl=girl.hikhik ^_^
TINGGALKAN JEJAK ANDA DI SINI

Rakan-rakanku...

Sunday, August 8, 2010

balik kpm..

huhu.. apa yg dijanjikan xmjadi.. maafkanlah diriku ini..sesungguhnya.. tidak ku pinta..
aku tau mmbr aku sorg nie tlalu rindukn kwn dia. lama dia xjmpe kan.maaf ye..
aku pon gat nk jmpe dia la tadi coz dah lame xjmpe.dkt sebulan lebh.
aku nk sgt pergi sne coz nk beli ex harddisk 2.. kt pc fair-klcc je ada promotion.huhu..
xper la bkn rezeki aku dpt bnda 2.. mungkin ada hikmahnya aku xpergi tadi..
kalu aku pergi mesti t'serempak dgn sepupu aku.. hikhik...
apa yg mak aku ckp ada kalanya btul jgk. kte jgn t'mkn budi org nnti tgadai body..
munkin tlalu byk aku mkn budi dia.. sush utk aku lepaskannya nnti.
kenape aku rase kecewa sgt arinie.
harap2 aku dapt beli dgn wit aku sndiri.
amin.

ptg tadi aku dihiburkan dgn jejaka a.k.a fateeh fatihin. budak yg sgt comel n pintar.
dia salu hiburkan aku. mungkin sbb 2 aku rindu dia.

aku t'ingat time aku gtau dia.
aku: Ateh... k.nisha dia xsuka mkn durian tau..
ateh: ow.. ateh pon xske mkn durian.
aku: ateh tipu... ateh ske mkn durian kn..baik mgaku..
ateh: erm.. ateh mkn ckit je..tapi 2 dulu..
' tadi aku nmpk je dia mkn durian kt dapur'...
hahahaha..aku gelak aje... pandai dia mnipu.. mentang2 ada k.nisha..
GEDIK.!!!

sblm aku balik KPM. aku g rumah mentua mkck zu aku kt beranang jgk...
aku pergi mlawat ank dia yg bru lahir.. comel sgt...lelaki jgk..
abg dia(irfan) sgt2 la comel budaknya dan sgt aktif..
ske tol aku tgk gelagat dia..montel tol dah la putih..
geram...!!! se nk cubit2 je ^_^ hikhik

lewat dlm kul 8.15 aku smpai KPM..
aku gat kn aku je yg lewat smpai rupanya ad jgk yg lewat..
ssampai je kt hostel aku... nisha tnya aku..
nisha:ko pegang kad hijau aku kan??
aku: ek.. yker.. ntah aku xperasan nnti tgk la dlm beg aku.. tapi rasa cam xada je.
nisha: ko jgn... huhu

puas aku mcari . tapi x jmpe. ya allah, tadi aku ambk ke x kad dia.rasa2 cam pegang. xkn la tcicir kot..
oh TIDAK..!! someone help me..
camner ye..
sok kena jmpe warden la plak.. leceh tol..huhu
np la salu balik kpm ad je masalah..
huhu..


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...