Photobucket
welcome to vEnUsdAyYeaH.blOgsPot.com.dUnIaimPiAnAkUini.CuTE+cOmEl=girl.hikhik ^_^
TINGGALKAN JEJAK ANDA DI SINI

Rakan-rakanku...

Sunday, August 29, 2010

B'buka 1 family.

hari nie mgikut plan family,kami b'buka bramai2 kt rumah abg aku..
kat serendah...dorg kte mkanan special.. se'awal kul 9.30 pg kami btolak...
sampai je rumah abg aku. dorg dah nk smbelih angsa n arnab..WhaT!!! arnab 2 comel la.. huhu..
seb bek 3 ekor je.. first time aku tgk sendiri dad n abg aku sembelih binatang 2.. huhuhu..
ank2 saudara aku.( fareed,fateeh,irfan,azwa,atira n qila) excted tol tgk.. tgk dkt2 lak 2..
tapi yg mmg aku gat sampai sekarang time angsa 2 kena sembelih...
dorg dok tgk dkt2.. pe lagi time dad aku sembelih je d terus lepas kan..
angsa 2 pon terbang n kejar la.. lari lintang pukang dorg.. hik
kepada mereka yg ada kt situ.. semuanya di wajibkan rahsia..sampai la semua org mkn..

setibanya mereka (along family dan abg lang bersama ank2nya)...
abg lang aku belikan la hadiah utk arisya dan azwa..
anknya fateeh tgk je la dr jauh tp dlm hati... tuhan je tau...dia merajuk xnk ckp langsung..
biasa la budak2..sampai tertido dia..

time b'buka2.. semua macam x sabar nk mkn... aku tgk depa b'ria2 mkn..hik
kalau la... dorg tau pe yg dorang mkn tue.. ish2...
furqan dia mmg seorNg yg kelakar..
time dia mkn daging angsa 2.. dia ckp..
ish.. daging pe nie??? keras cam daging gajah.. hahahaha
mmg daging 2 agak liat cikit mybe mum aku xrebus lame2 kot...
xper la rezeki jgk ditolak.. nnti hilang satu nikmat makn..

kepada nisha: hahaha.. cian ko kan xbyk mkn b'buka arinie coz "x berani nk mkn binatang pelik2" katanya..
xper la.. sok kalu peluang kte mkn kt legend hotel k.. kte berdua saje...hahaha

sok... kte gi jln2 okey... aku pon dah penat nie...
camat mlm semua ^_^


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...