welcome to vEnUsdAyYeaH.blOgsPot.com.dUnIaimPiAnAkUini.CuTE+cOmEl=girl.hikhik ^_^
TINGGALKAN JEJAK ANDA DI SINI

Rakan-rakanku...

Saturday, August 7, 2010

khilangan..

arinie aku nekad jgk balik rumah..td fikiran aku asyik xleh fokus je.. rindu kn umah kot..
minggu nie mcm2 prob. wlaupon bkn prob aku tapi aku merasakannya..
dah hampir seminggu kepergian wan jiran rumah aku.sunyi aje rumah dia..
aku dgo sndiri berita dr mak aku.mak aku gtau dia mninggal kerana kemalangan.ada yg kata dia di langgar kereta,ada jgak yg kata dia dlanggar oleh kawan dia sndiri.
tapi aku mbuat ksimpulan sndiri bahawa ajal dia mmg dah sampai tak kira la dia dilanggar oleh sape2 pon..

WAN yg aku kenal dia sorg yg baik,suka tolong org,xmlawan ckp org tua dan budi bahasa orgnya tapi dia terlalu obses dgn motor.sampai ad 4 biji motor kt rumah dia.mungkin sebab itu dia mninggal dgn motor kesayangan dia kot..

sebelum dia pergi mninggalkn family n kawan2 dia.
mmber dia pernh tnya kt dia.

mmbr:wan tahun nie kau nk pakai bju raya warna apa?
wan:ntah la tahun lepas warna hijau tahun nie mybe warna putih kot... ^_^
mmbr:ko nie biar btul.

on da way nk pergi..
mmber: wan aku nk naik motor dgn ko leh x?
wan: erk.. xpayahlah ko naik keta je la..
time dia bawa motor 2 kawan2 dia sume ckp d bawa motor mmg laju sgt2... bygknlah helmet dia yg mahal hncur. dia putus tangan kalu xsilap aku.kasut dia yg mahal hnya 1 je yg boleh di jumpai.

mak dia ada jgk gtau sblm dia pergi mgikuti rombgan 2 dia ada ttnggal sesuatu, dia sempat salam dgn mak dia tapi kali ini lame tol dia cium tangan mak dia..
sungguh sampai sekarang aku masih tidak percaya dia pergi tinggal kan semua org di sisi dia. walaupon aku xbp rapat dgn dia tapi rasa khilangan 2 ada.mmandangkn puasa nk dkt mari lah kita bsama2 mdoakan kepergian dia. moga roh2 tergolong bersama org2 biman amin.. al-fatihah

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...