Photobucket
welcome to vEnUsdAyYeaH.blOgsPot.com.dUnIaimPiAnAkUini.CuTE+cOmEl=girl.hikhik ^_^
TINGGALKAN JEJAK ANDA DI SINI

Rakan-rakanku...

Friday, November 26, 2010

cuti KEMBALI bermula

:minimo_29:

selamat tinggal KPM.. sem dpn pulak kte bjumpa.. harap-harap mmbawa harapan yg baru.. dunia yg baru...huhu.. aku sgt2 sedih..
np ntah..sume org bgembira je nk cuti tp aku..
wah... xhappy langsung..
Tadi aku bru je abis paper..sedangkan orang lain dah lame balik dah...
paper last pulak 2.. ACC 2053..
aku takut nk tnggu hari yg mendatang... huhuhuhu....
aku dah agak dah aku akn kantoi jgk...:minimo_07: SUSAH gila.. soalan tbijak aku pernah jwb... harap-harap xsia-sia la aku blajar slame nie... aku tak mintak byk pon kalu lulus aku amat-amat bsyukur kpda-mu ya ALLAH...
kpd kwn-kwn
saya nurul hidayah ingin mengucapkan selamat bercuti, jaga diri elok-elok
maafkan saya jika selama kte bknlan sy ada mlakukan kslhan..
dgn ini sy dgn rasminya mgatakan..
SAYA SAYANG KAMU SEMUA..
HAHAHA..
aku dah gila dah nie semua gara-gara paper td.. huh

demi mulakan hidup baru...
aku nk gtau korang nie.. sok aku nk pergi PD..
perasan happy kembali..
miss YOU all..
ayat aku pon dah gila..
k la..
dat's all.

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...