welcome to vEnUsdAyYeaH.blOgsPot.com.dUnIaimPiAnAkUini.CuTE+cOmEl=girl.hikhik ^_^
TINGGALKAN JEJAK ANDA DI SINI

Rakan-rakanku...

Saturday, November 13, 2010

MAafkan aKU..sekali lagi..

Salam semua,First sekali aku nk minta maaf kpda teman rapat aku, dan sesiapa yang mengenali aku. Saat dan detik kini apa yang aku rasakan amatlah pahit sekali. Rasanya aku xpernah lagi menangis kerana teman. Lumrahlah kalau kita bergaduh,bergurau, dan bermanja. Aku cuba melakukan yang terbaik supaya hubungan aku dan teman berpanjangan tapi apa kan daya akhirnya aku jatuh juga.. "maafkanlah sy jika saat awk membaca blog sy.hati awk terluka. sy nk bgtau awk yang sy syg awk sgt2." setiap kali sy dengar lagu ni...

Tuhan sengaja menduga kita
Di mana kesabaran manusia
...
Pasti engkau terkenangkan
Peristiwa semalam
...
Entah di mana akal fikiran
Hingga sesat di jalan yang terang
Ini suratan yang diberikan
Menguji kekuatan jiwa

Waktu engkau ku lupakan
Dalam kemarau panjang
Betapa hatimu rela
Demi melihatku bahagia

btapa sakitnya hati ini..Dah mcm org bercinta pulak..hahaha.
secara jujur sy bgtau awk yg sy tak simpan perasan benci,marah dan dendam.
tp entah mgapa sy masih tringat apa yg awk kata:
awk kata dkt sy sebenarnya kita salah faham tp kenapa awk... kenapa mesti awk jauh dr sy.. perlu ker..??? awk kte awk nk menyendiri sbb awk amat2 sedih saat nie.. selama kte b'kawan, adakah kehadiran sy amat menyusahkan awk. bah kata org:

hidup nie susah nk duga
kadang-kadang kita rasa dekat dgn seseorg itu
tp sebenarnya jauh.
walaupun kita dpt capai dan gengam tangan dia
blum tentu hati dia kita dpt selami.
mungkin kadang-kadang kita dpt tgk dia ketawa
tp kita tidak tahu apa makna disebalik senyumannya.
ble dia menangis,kita ingat kehadirian kita dpt selami hati dia.
walhal, kehadiran kita langsung tak di senangi.. rencah dunia..
kita tidak tahu sape kawan dan lawan
sehingga satu masa kita jatuh
adakah tangan itu menghulurkan bantuan
atau kita ditinggalkan.

selama kte kenal sy kalau boleh akan tolong awk. mungkin kblakangan nie,sy ada buat silap yg sy sendiri tidak sedar. Sy tahu kadang-kadang hati awk terluka kerana mulut sy.maafkan sy. Sy cuba bgurau tp tak sangka awk terasa.awk ckp hati sy busuk kerna sy tak tegur awk.Mcmmane sy tak tegur awk kalau awk tak pernah nk pandang sy. Sy tahu awk tak jujur dgn sy..awk ckp mcmmane nk bersama kalau setiap kali asyik kena tinggal.sbb sy ada orang lain. sy tak pernah nk tinggalkan awk.sy ada alasan tersendiri knp sy buat mcm2.kenapa awk mesti nk libatkan orang lain.bg sy awk bbeza dgn mereka semua. Awk kata awk tak nk libatkan org lain.ini masalah kita.btul nie masalah kita.tp perlu ker.??sehingga org yg sekeliling sy awk tak nk pandang mereka. ego betul awk kan. ego sy dah hilang saat nie...kalau boleh sy nk tegur awk sbb sy rindu awk.tapi bila difikirkan balik.sy mcm org bodoh pulak... akhirnya sy buat keputusan yang awk tak mungkin berbaik dgn sy lagi. meskipun kita berbaik nanti mungkin hubungan baik kita tidak seperti dulu.. mcm awk ckp dan sy akui semua itu yang penting awk maafkan sy..
kpda mereka-mereka yang btanya tentang hubungan aku dan dia... secara terang-terang aku bgtau aku dan dia tidak sefahaman lagi.
mungkin korang akn tanya aku...

tak sayang dia ker: bodoh lah aku kalau aku tak syg dia.
tak rindu ker: setiap saat aku igt.
ko benci dia ker: tak mungkin...
abis 2 sampai bila nk mcm nie: ??? ntah aku sendiri pon tak tahu. tp yang pasti aku akn tunggu dia.
punca korg jd camnie.: menjadi tanda tnya.
:minimo_14:

mulai saat nie. aku akn berhati-hati b'kawan. kepada semua kawan-kawanku yg aku sayangi. aku minta maaf di dunia dan akhirat. jika satu saat aku tiada lagi.. ingatlah aku dlm doamu..

kepada dia:
maafkan sy sekali lagi.sy tahu awk akn pikir sy kejam sbb post mcmnie. tp awk.. hati sy sakit sgt..
cuba nk tgglkan byg awk tp xbjaya.. mungkin hubungan rapat kte dulu mbawa kesan sebegini rupa. mcm la kita bcinta pulak... hahahahha
bg awk mdiamkan diri itu lebih baik.. tiada dosa.. tp kalu tak tegur 3 hari pon dah kira dosa jgk...mgata apa lagi..
sy tahu sy byk dosa dgn awk.. rasanya cukplah sampai sini...
awk... jaga diri baik-baik..selepas nie,sy harap sy tidak akn sebut or mgata awk lagi...
terakhir buat sy.
assalamualaikum...

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...